Підвісний підшипник Мерседес Спринтер /Mercedes Sprinter

Код: 9014110412, 9034100010
Виробник: Sampa
В наявності
1.534₴
Оплата
Оплата
Готівкою, Післяплата, Visa/MasterCard, Privat24, Monobank
Доставка
Доставка
Нова Пошта згідно тарифам перевізника по Україні 1-3 дні

Опис Підвісний підшипник Мерседес Спринтер /Mercedes Sprinter

Підвісний підшипник Мерседес Спринтер /Mercedes Sprinter, 9014110412, 9034100010

 

Підшипник підвісний - одна з головних частин карданного валу в автомобілі, що кріпиться на днищі, рами машини. Являє собою чавунну або сталеву деталь, схожу на колесо зі наскрізною круглою виїмкою всередині. У неї глухо забита втулка з графіту, що надає підшипнику функції перешкоди силі тертя, навіть без мастила. Мастило, що знаходиться між валом і втулкою, допомагає карданному валу вільно обертатися. Підвісний підшипник виконує такі функції:

·        підтримує конструкцію валу у правильному положенні та допомагає його елементам легко обертатися;

·        бере на себе навантаження при гальмі, повороті автомобіля, збільшенні швидкості;

·        створює кочення та обертання;

·        захищає вал від шкідливих впливів ззовні.

 

Перевезення вантажів потребує спеціальних підшипників.

 

Підшипники різняться за видами. Враховуючи, що умови, в яких експлуатуються вантажні автомобілі, набагато агресивніші, а навантаження незрівнянно важчі, ніж у легкових, підшипники їм потрібні особливі – роликові конічні радіально-упорні, а не кулькові. Це пов\\\'язано з тим, що кулькові забезпечують, в основному, кочення, а при використанні валу вантажного агрегату важливішим є ефект високої працездатності, витривалості. Для цього підходять роликові підшипники, що не допускають перекосів і прогинів карданного валу, що виникають через навантаження. Купити Підвісний підшипник Мерседес Спринтер /Mercedes Sprinter можна у нашому інтернет-магазині.

 

Будова визначає функцію

 

Тіло кочення у роликових підшипниках – ролик, може бути конусоподібним. Ця форма сприймає і переносить навантаження набагато краще, ніж кулька, тому що ролики довгасті. Придумані були для прийняття радіального навантаження (що йде перпендикулярно осі підшипника, і спрямованої до центру валу, інакше, поперечної), але є моделі, призначені для осьових навантажень.

 

Розрізняють кілька підвидів роликових підшипників:

1.     Циліндричний радіальний. Має різні розміри роликів. Призначений для роботи із радіальними навантаженнями вузлів. Вузол з такими підшипниками не підводить у роботі навіть за помірного перекосу. Його дворядний варіант має підвищену стійкість до напруги.

2.     Конічний. Розбирається, можна знімати та встановлювати кільця та ролики. Приймають поперечне та поздовжнє навантаження. Зустрічаються однорядні та дворядні. Працює повільніше кулькового, але надійніше.

3.     Голковий. Має невеликі радіальні розміри. Використовують на загартованих шліфованих валах, що дає надтвердість, одночасно надаючи міцності вузлу, що обертається.

Своєчасна заміна та ремонт підшипників допоможуть уникнути простоїв у роботі. Коли час дорогий, варто швидше замовити Підвісний підшипник Мерседес Спринтер /Mercedes Sprinter у нашому перевіреному магазині.

Основні характеристики Підвісний підшипник Мерседес Спринтер /Mercedes Sprinter

Внутрішній діаметр 45 mm
Висота 185 mm
Ширина 225 mm

Відгуки про Підвісний підшипник Мерседес Спринтер /Mercedes Sprinter

0
Авторизація
5 star-y-icon.svg
0
4 star-y-icon.svg
0
3 star-y-icon.svg
0
2 star-y-icon.svg
0
1 star-y-icon.svg
0

В цього товару немає відгуків.

icon_callback icon_viber icon_email icon_skype